A Litera pályázata

Friss topikok

2012.04.05. 13:26 ennemfogombe

Emericzy Enid: Anya furcsa dolgokat mondott

Címkék: emericzy enid

Beszélgettünk egyszer anyával, mi leszek, ha nagy leszek?
Kertész, hát kertész, mint az apu!- mondtam nevetve.
Erre anya tök furcsa dolgokat mondott,
azt mondta, hogy legyek majd inkább fogorvos.

Én csak néztem, szótlanul és eléggé bambán,
de anyu máris folytatta tovább:
vagy például lehetnél masszírozó,
azok keresnek csak jól igazán!

Még azt is mondta anya, ha jól keresek,
meglátogathatom őket, ha messze is lakok.
De én akkor is a kertészetet szeretem
és se masszírozni, se fogat húzni nem akarok.

Sose jutott eszembe, hogy elköltözzek innen,
hisz itt a fákkal, virágokkal együtt nőttem.
Ezt a jól keresős dolgot sem igazán értem,
de megkérdezni most már semmit nem merek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennemfogombe.blog.hu/api/trackback/id/tr874365418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása