A Litera pályázata

Friss topikok

2012.04.08. 00:38 ennemfogombe

Lezárult a nyílt pályázat - Dolgoznak a zsűrik - Kortárs költők a Literán

2012. április 4-én 296 beérkezett érvényes pályaművel lezárult az Én nem fogom be című nyílt verspályázatunk.

Az első rostán nem minden mű ment át, a pályázat feltételeit nem teljesítő versek nem kerülhettek oldalunkra, és a versenyben sem vesznek részt. Emellett előfordulhat, hogy az előzsűri, illetve a zsűri ezen felül is talán olyan munkákat, amelyek nem vehetnek majd részt a versenyben, mert nem felelnek meg a követelményeknek.

A nyílt pályázatot első körben a Litera szerkesztőségének tagjaiból álló előzsűri bírálja el, majd a legjobbnak ítélt műveket a zsűrihez továbbítja.

A pályázatot elbíráló szakmai zsűri: Bárány Tibor, Zalán Tibor és Keresztury Tibor, a Litera főszerkesztője.

A pályaművek megtekinthetőek blogoldalunkon.

A meghívásos pályázatra folyamatosan érkeznek be felkért szerzőinktől a versek, amelyeket naponta olvashatnak oldalunkon. Mivel a téma és műfaj aktualitásokhoz kötődik, maguk a költők és a Litera is fenntartja a jogot, hogy kellő inspiráció mellett, illetve hiányában a költők előre jelzett listája szűküljön vagy bővüljön.

A kortárs költők műveit a tavaly már jól bevált diákzsűri bírálja el. Ők nevezik majd meg a legjobbnak ítélt vers szerzőjét, aki elnyeri 2012 Litera-díját.

Diákzsűri: Balajthy Ágnes (Debreceni Tudományegyetem), Gál András (Eötvös Loránd Tudományegyetem), Miklósvölgyi Zsolt (Pázmány Péter Katolikus Egyetem), Sinkovicz László (Szegedi Tudományegyetem), Szamák Anna (Pécsi Tudományegyetem).

A Litera-díjat a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál idején, 2012. április 21-én adjuk át ünnepi keretek között.

Olvassák blogoldalunkat, vagy figyeljék a Literán az Én nem fogom be dossziét!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennemfogombe.blog.hu/api/trackback/id/tr174370646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása